Je selecteerde

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

Kies ander toestel

Apple iPhone SE E-mail probleem oplossen

Apple iPhone SE
Apple iPhone SE - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.be/?hl=nl) Ga verder met Stap 2.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 3.
Apple iPhone SE - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – internet handmatig instellen

  • Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de iPhone SE beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Apple iPhone SE - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij een e-mailprovider en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail handmatig instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Apple iPhone SE - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een iPhone SE is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende