Je selecteerde

Apple iPhone 4 Apple iPhone 4

Kies ander toestel

Apple iPhone 4 E-mail probleem oplossen

Apple iPhone 4
Apple iPhone 4 - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet automatisch instellen voor het activeren van internet op de iPhone 4.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.be/?hl=nl)¬†Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 2.
Apple iPhone 4 - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij een e-mailprovider en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail handmatig instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 3.
Apple iPhone 4 - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail versturen

  • E-mailen met een iPhone 4 is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 3 Volgende