Je selecteerde

Alcatel OT-7041X Pop C7 Alcatel OT-7041X Pop C7

Kies ander toestel

Alcatel OT-7041X Pop C7 E-mail probleem oplossen

Alcatel OT-7041X Pop C7
Alcatel OT-7041X Pop C7 - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.be/?hl=nl) Ga verder met Stap 2.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 3.
Alcatel OT-7041X Pop C7 - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – internet handmatig instellen

  • Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Alcatel One Touch Pop C7 beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Alcatel OT-7041X Pop C7 - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij een e-mailprovider en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail handmatig instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Alcatel OT-7041X Pop C7 - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een Alcatel One Touch Pop C7 is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende